Školski tim za kvalitetu i unapređenje rada škole u šk. god. 2022./2023.
Školski Tim za kvalitetu provodi analizu koja definira prioritetna područja unapređivanja u koje škola želi unijeti promjene s ciljem podizanja kvalitete rada. Školskim razvojnim planom postavljamo kratkoročnu i dugoročnu strategiju poboljšanja kvalitete rada. Određujemo prioritetna područja unapređivanja. Postavljamo ciljeve koji moraju biti realni, specifični i mjerljivi. Navodimo aktivnosti i metode koji su povezani s ciljevima Školskog razvojnog plana. Navodimo potrebne resurse i datume do kada će se aktivnosti provesti, te odgovorne osobe koje snose odgovornost za praćenje i ostvarivanje ciljeva.
Pojedini članovi Tima imaju svoje uloge koje se mogu mijenjati ovisno o razvojnim potrebama škole. Osim toga, treba naglasiti da za sve ciljeve i aktivnosti nisu zaduženi i ne ostvaruju ih samo članovi Tima za kvalitetu, već svi sudionici Škole koji su uključeni u proces samovrednovanja kroz niz različitih aktivnosti i ovisno o prioritetnim područjima unaprjeđenja.
Učitelji bi trebali biti autonomni u osmišljavanju strategija poučavanja. Potrebna je kultura suradnje, poštovanja i umrežavanja radi šireg horizonta. Učitelji i školski pedagozi su nositelji razvoja društva u edukaciji mladih naraštaja. Unutrašnja motivacija učitelja - želja za radom s djecom izrazito je važna. Tim za kvalitetu izrazito je važan za podizanje kvalitete rada škole, djeluje u svim segmentima djelovanja škole i povezan je s predmetnim kurikulima i kurikulima međupredmetnih tema. Zapisnici u cjelovitom obliku bilježe se na Google disku u mapi Tima za kvalitetu.
Zapisnici su prijelazni iz mandata u mandat voditelju/ici Tima.
Članovi Tima za kvalitetu:
Marijana Raguž, ravnateljica škole - voditeljica Tima za kvalitetu
Tatjana Sluganović, učiteljica razredne nastave
Gabrijela Zečević, učiteljica razredne nastave
Vedrana Jurčević, učiteljica matematike
Kristina Jakovljević, stručna suradnica pedagoginja
Ivan Barić, stručni suradnik edukacijski rehabilitator
Mirna Ristić, učiteljica informatike
Školski tim za kvalitetu i unapređenje rada škole u šk. god. 2021./2022.
Školski Tim za kvalitetu provodi analizu koja definira prioritetna područja unapređivanja u koje škola želi unijeti promjene s ciljem podizanja kvalitete rada. Školskim razvojnim planom postavljamo kratkoročnu i dugoročnu strategiju poboljšanja kvalitete rada. Određujemo prioritetna područja unapređivanja. Postavljamo ciljeve koji moraju biti realni, specifični i mjerljivi. Navodimo aktivnosti i metode koji su povezani s ciljevima Školskog razvojnog plana. Navodimo potrebne resurse i datume do kada će se aktivnosti provesti, te odgovorne osobe koje snose odgovornost za praćenje i ostvarivanje ciljeva.
Pojedini članovi Tima imaju svoje uloge koje se mogu mijenjati ovisno o razvojnim potrebama škole. Osim toga, treba naglasiti da za sve ciljeve i aktivnosti nisu zaduženi i ne ostvaruju ih samo članovi Tima za kvalitetu, već svi sudionici Škole koji su uključeni u proces samovrednovanja kroz niz različitih aktivnosti i ovisno o prioritetnim područjima unaprjeđenja.
Učitelji bi trebali biti autonomni u osmišljavanju strategija poučavanja. Potrebna je kultura suradnje, poštovanja i umrežavanja radi šireg horizonta. Učitelji i školski pedagozi su nositelji razvoja društva u edukaciji mladih naraštaja. Unutrašnja motivacija učitelja - želja za radom s djecom izrazito je važna. Tim za kvalitetu izrazito je važan za podizanje kvalitete rada škole, djeluje u svim segmentima djelovanja škole i povezan je s predmetnim kurikulima i kurikulima međupredmetnih tema. Tim djeluje u skladu s epidemiološkim mjerama uslijed pojave bolesti uzrokovane koronavirusom (COVID-19).
Zapisnici u cjelovitom obliku bilježe se na Google disku u mapi Tima za kvalitetu.
Zapisnici su prijelazni iz mandata u mandat voditelju/ici Tima.
Članovi Tima za kvalitetu:
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |