U sklopu projekta „Zavrtimo krug“, učenici trećeg razreda sa svojom učiteljicom Tatjanom
Sluganović sudjelovali su u brojnim ekološkim i kreativnim aktivnostima s ciljem poticanja
održivog načina života, brige o okolišu i promicanja zdravih navika.
Kroz rad u školskom vrtu učenici su se upoznali s osnovama ekološkog uzgoja. Marljivo su
sadili jagode, zelenu salatu, luk i razne vrste začinskog bilja, a redovitim održavanjem vrta
učili su o važnosti strpljenja, odgovornosti i brige za prirodu. U aktivnostima sadnje
sudjelovala je i njihova učiteljica te osoblje škole, pružajući učenicima pomoć i podršku.
Posebno ih je veselila berba i promatranje rasta biljaka koje su sami zasadili.
Jedna od važnijih aktivnosti bila je i briga o zbrinjavanju biootpada iz školske kuhinje.
Učenici su, uz pomoć kuharica, redovito odvajali biootpad koji su potom odlagali u
komposter. Tako su naučili kako nastaje prirodno gnojivo – kompostni čaj. Upravo na ovu
temu sudjelovali su i u snimanju priloga za HRT, gdje su predstavili rad školskog
kompostera i objasnili njegovu važnu ulogu u održivom kruženju tvari u prirodi. Ponosni
smo što su na tako ozbiljan i odgovoran način predstavili svoju školu i projekt široj javnosti.
Kreativni duh učenika došao je do izražaja kroz radionice na kojima su izrađivali reciklirane
teglice, božićne ukrase i umjetničke radove od prirodnih materijala. Time su naučili kako se
otpadni materijali mogu prenamijeniti u nešto korisno i lijepo.
Također su se bavili temama zdrave prehrane, analizirali deklaracije na prehrambenim
proizvodima te pripremali smoothieje, slastice bez šećera i čips od jabuka, promičući zdrav
odnos prema hrani i vlastitom zdravlju.
Projekt “Zavrtimo krug” bio je više od običnog školskog zadatka – postao je prava mala
škola života, u kojoj su učenici učili kroz praktičan rad, suradnju i stvarno djelovanje.
Zahvaljujući velikom angažmanu učenika, učiteljice, kuhinjskog osoblja i ostalih zaposlenika
škole, krug se zaista zavrtio – od otpada do prirode, od znanja do djelovanja.























